Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Varietăți matematice » Geometrie Algebrica
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
AdiM
Grup: membru
Mesaje: 346
11 Jan 2009, 14:35

[Trimite mesaj privat]

Geometrie Algebrica    [Editează]  [Citează] 

Buna ziua! Sunt student in anul I si sunt interesat de algebra moderna si geometrie algebrica, dar si teoria algebrica a numerelor. In acest moment sunt in cautare de un curs cat mai consistent, care sa acopere o varietate cat mai mare de subiecte si, bineinteles, prezentate cat mai bine. Nu sunt foarte avansat in domeniu, deci as avea nevoie de ceva un pic peste introductiv.

Deoarece nu ma impac prea bine cu cititul din calculator si nici ochii nu ma prea ajuta, incerc sa aleg 1-2-3 carti pe care sa le pot imprima si din care sa studiez ceva vreme de aici.

Asadar, candidatii din punctul meu de vedere, sunt:

Algebra moderna :

1. Advanced Modern Algebra - J.J. Rotman - o carte care imi place foarte mult, insa am auzit pareri ca ar fi mai buna:
2. Abstract Algebra - D. Dummit, R. Foote

La geometrie algebrica, ce spuneti despre editia "enciclopedica"
Algebraic Geometry - I.R. Shafarevich, toate cele 3 volume ?

Iar la teoria algebrica a numerelor:

1. Elementary Number Theory With Applications - T. Koshy

2. Elementary Methods in Number Theory - Nathason

3. Introduction to Modern Number Theory Fundamental Problems, Ideas and Theories 2nd Edition - Manin I., Panchishkin A.

Dumneavoastra pe care le recomandati?

P.S. Daca nu cunoasteti vreun "candidat", ma puteti contacta prin PM si va pot trimite cartea.

Multumesc.

Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
11 Jan 2009, 07:17

[Trimite mesaj privat]


Aceasta biografie trebuie sugerata de profesorul dv. Cunaostem unele dintre titlurile mentionate, merita citite.


---
Euclid
AdiM
Grup: membru
Mesaje: 346