Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Varietăți matematice » Fizica matematica
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
AdiM
Grup: membru
Mesaje: 346
01 Dec 2008, 09:28

[Trimite mesaj privat]

Fizica matematica    [Editează]  [Citează] 

Buna ziua tuturor forumistilor!

Sunt student in anul I la Facultatea de Fizica a Universitatii Bucuresti si sunt interesat de fizica matematica. Mai precis, imi doresc sa (re)dau "fizicii mele subiective" (adica fizicii in stilul in care doresc sa mi-o insusesc) rigoarea matematica pronuntata.

De aceea, consider deosebit de important sa imi insusesc un aparat matematic cat mai solid. Mai mult decat atat, am dese momente cand ma intereseaza apicatii ale matematicii care depasesc fizica, diverse "frumuseti" care incanta mintea unei persoane interesate de matematica.

Am primit adesea intrebarea (si chiar mi-am adresat-o si eu insumi) de ce nu ma mut la Matematica? Ei bine...nici nu stiu ce sa zic. Mi-ar placea la Matematica, insa multa lume spune (si chiar profesorii de matematica de la facultate considera) ca la Matematica se fac foarte multe lucruri inutile (fara lipsa de respect!) in viata de matematician si mai ales de matematician cu inclinatii spre fizica.

Pe scurt...as dori sa rog forumistii care ma pot ajuta sa imi recomande carti, site-uri si/sau diverse materiale de studiu din sfera fizicii matematice si, in special, a aplicatiilor structurilor algebrice in fizica moderna. (teoria cuantica a campurilor, mecanica si electrodinamica cuantica etc)
Mi-ar placea un curs "pursange" de algebra, teoria grupurilor, care, insa, la exemple si aplicatii sa cuprinda cat mai multe din fizica. (Sau invers, un curs de fizica moderna, care sa puna accent pe substratul matematic )