Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Etc » Neclaritati...
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
meteor
Grup: membru
Mesaje: 22
14 Jan 2012, 01:50

[Trimite mesaj privat]

Neclaritati...    [Editează]  [Citează] 

1) Daca eu nu sunt (acum) nici elev nici profesor, nu am de gind sa dau nici BAC nici alte "exemene", sunt binevenit sau nu aici?!

2) Siteul dat e dedicat numai matematicii?!

3) Daca, totus nu are importanta ce persoana e autentificata, probleme netraditionale (cu rezolvari ceva "netraditionale") unde sa le postez, in "Cereri de probleme" sau in "Problema saptaminii"?!

4) Intrebarile din si din afara programei scolare unde sa le postez, in cereri de probleme?!

5) Cine este utilizatorul Euclid si (df)Gauss (numele si prenumele...). De ce Gauss permament pune in fata numelui acel -(df), ce inseamna el?!

Mersi, pina ce atit...

gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
14 Jan 2012, 01:50

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
1) Daca eu nu sunt (acum) nici elev nici profesor, nu am de gind sa dau nici BAC nici alte "exemene", sunt binevenit sau nu aici?!

Orice cititor si/sau tiparitor este binevenit.

Pe acest site, ca si in viata de zi cu zi sunt valabile si tacit impuse regulile obisnuite de comunicare si purtare. De ce? Mai ales pentru faptul ca elevi de gimnaziu sunt cititori ai paginilor. Asadar ma uit mai exact la cuvinte si la omenie.

Daca devin transparente si etica si estetica, atunci acest site si-a adus deja o mica contributie in directia pe care am dorit-o acum cativa ani.

[Citat]

2) Siteul dat e dedicat numai matematicii?!

Nu (neaparat). Orice disciplina este binevenita.