Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Bacalaureat 2008 » cum pot pastra rezolvarile din bac 2008 ?
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
itara
Grup: membru
Mesaje: 124
11 Sep 2008, 08:47

[Trimite mesaj privat]

cum pot pastra rezolvarile din bac 2008 ?    [Editează]  [Citează] 

Sunt profesor, iar rezolvarile imi sunt utile sa le am tiparite pe hartie pentru a selecta mai usor si mai rapid exercitii pe care sa le fac in cadrul diverselor lectii. Am achitat suma ceruta in speranta ca le voi putea scoate la imprimanta pe mai putine foi sau ca le pot salva intr-un format din care mai apoi sa le pot aseza pe pagini mai putine. Ma puteti ajuta in aceaasta directie? Multumesc.

Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
31 Aug 2008, 19:09

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Sunt profesor, iar rezolvarile imi sunt utile sa le am tiparite pe hartie pentru a selecta mai usor si mai rapid exercitii pe care sa le fac in cadrul diverselor lectii. Am achitat suma ceruta in speranta ca le voi putea scoate la imprimanta pe mai putine foi sau ca le pot salva intr-un format din care mai apoi sa le pot aseza pe pagini mai putine. Ma puteti ajuta in aceaasta directie? Multumesc.


In acest moment putem oferi rezolvarile doar in formatul de pe site. Avem in vedere publicarea unui volum care sa contina aceste rezolvari, dar mai sunt niste detalii de pus la punct. Principala problema este faptul ca un asemenea volum ar avea aproape 1000 de pagini. Va tinem la curent.


---
Pitagora,
Pro-Didactician
itara
Grup: membru
Mesaje: 124
09 Sep 2008, 10:40

[Trimite mesaj privat]


Cum pot salva in format electronic rezolvarile din bac 2008? Eventual la fel ca si cele din bac 2007?

Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
11 Sep 2008, 08:47

[Trimite mesaj privat]


[Citat]