Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Examene de admitere » UTCN 833 2015
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
Mostesare
Grup: membru
Mesaje: 12
31 Aug 2015, 19:35

[Trimite mesaj privat]

UTCN 833 2015    [Editează]  [Citează] 

Știind că sin x = 4/5 și x este măsura unui unghi ascuțit, valoarea lui cos x este:

A. 0 B. √3/2 C. 1/5 D. 4/5 E.3/5


---
NO.
gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
31 Aug 2015, 18:45

[Trimite mesaj privat]


sin²x + cos²x = 1 .

Aplicam acest lucru pe x acel unghi ascutit.
Stim pentru el ca are loc sin x = 4/5 .
Ce valori intra in discutie pentru cos x ?
Care valoare corespunde unui unghi ascutit?


---
df (gauss)
cretude
Grup: membru
Mesaje: 191
31 Aug 2015, 19:16

[Trimite mesaj privat]


Unghi ascutit - rezulta x apartine (0, π/2).
Pe acest interval fctia cos este strict descrescatoare.
Deci cos x apartine (0,1).
Ideea era ca rezultatul final este cel pozitiv.


---
Pasionat de matematica
gigelmarga
Grup: membru
Mesaje: 1064
31 Aug 2015, 19:21

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Unghi ascutit - rezulta x apartine (0, π/2).
Pe acest interval fctia cos este strict descrescatoare.
Deci cos x apartine (0,1).


Ce legătură au observaţiile astea cu problema?

cretude
Grup: membru
Mesaje: 191
31 Aug 2015, 19:22

[Trimite mesaj privat]


Am detaliat, poate intelege userul mai bine.


---
Pasionat de matematica
gigelmarga
Grup: membru
Mesaje: 1064
31 Aug 2015, 19:32

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Am detaliat, poate intelege userul mai bine.


Userul înţelegea mai bine dacă în loc de monotonie vă refereaţi la semnul funcţiei.

cretude
Grup: membru
Mesaje: 191
31 Aug 2015, 19:35

[Trimite mesaj privat]


Am detaliat prea mult
M-am lasat dus de val, putina informatie in plus nu cred ca strica .


---
Pasionat de matematica
[1]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47502 membri, 58498 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ