Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Examene de admitere » lege de comp
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
math95
Grup: membru
Mesaje: 6
10 Jun 2014, 19:23

[Trimite mesaj privat]

lege de comp    [Editează]  [Citează] 

pe multimea nr reale se defineste:
x*y=xy+ax+by x,y,a,b reali

a) exista element neutru daca si numai daca..
b) nr perechilor (a,b) pentru care (R,*) grup
c) pt a=b=1, x*x*x*x...*x (de n ori)=?
d) nr perechilor (a,b) pentru care [0,2] parte stabila la legea *

gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
05 Jun 2014, 20:14

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
pe multimea nr reale se defineste:
x*y=xy+ax+by x,y,a,b reali

a) exista element neutru daca si numai daca..
b) nr perechilor (a,b) pentru care (R,*) grup
c) pt a=b=1, x*x*x*x...*x (de n ori)=?
d) nr perechilor (a,b) pentru care [0,2] parte stabila la legea *


Prescurtarile (si inghesuielile de litere) v-au salvat secunde pretioase din zi, cei ce tiparesc solutia au sansa sa se gandeasca daca sa tipareasca la fel de urat solutia sau sa nu o tipareasca deloc, pentru a-si salva si ei ziua cumva.

a) daca e un e el neutru, ce rezulta din identitatea polinomiala e*x = x = x*e ?
b) pt care perechi avem la a) el neutru, care din ele conduc la un grup?
c) x*y = (x+1)(y+1) - 1 si x*y*z = .. ? Ce formula generala obtinem / banuim / demonstram prin inductie pentru x*x*x*x...*x (de n ori) ?
d) sa zicem ca (a,b) pereche cu stabilitate. I = [0,2] . Fie f de la IxI la IR, f(x,y)=xy+ax+by. Pentru y fixat este f( . , y ) monotona? Crescatoare? Descrescatoare? Din x*0 in I pentru x in I ce deducem? Din 0*y.. ? Unde este f minima / maxima pe IxI ?



---
df (gauss)
math95
Grup: membru
Mesaje: 6
10 Jun 2014, 19:23

[Trimite mesaj privat]


imi pare rau, sunt nou si nu stapanesc latexul..

[1]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47510 membri, 58522 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ