Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Testare Naţională 2007 » Nu pot sa dorm noaptea!
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
Ema21
Grup: membru
Mesaje: 2
19 Jun 2007, 17:58

[Trimite mesaj privat]

Nu pot sa dorm noaptea!    [Editează]  [Citează] 

Sunt eleva in clasa a VIII-a si va rog frumos daca puteti sa ma ajutati putin. Am auzit niste colegi si chiar profesori de-ai lor ca la problema 15 la pct a) ei deseneaza figura si decat o noteaza. Apoi la celelalte puncte deseneaza alta figura pe care lucreaza. Mi s-a parut stupid, dar am vazut destui care fac asa ceva. Mai am o intrebare. La partea I, cand este vorba de volum sau arie la corpuri rotunde se pune si "pi-ul" sau numai rezultatul in numere, ca pe subiect este deja completat. Va rog frumos daca imi puteti raspunde voi cum faceti aici, pe forum, sau pe mailurile emanuela_anton@yahoo.com flaviusanton@hotmail.com . Va multumesc

Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
17 Jun 2007, 19:13

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Sunt eleva in clasa a VIII-a si va rog frumos daca puteti sa ma ajutati putin. Am auzit niste colegi si chiar profesori de-ai lor ca la problema 15 la pct a) ei deseneaza figura si decat o noteaza. Apoi la celelalte puncte deseneaza alta figura pe care lucreaza. Mi s-a parut stupid, dar am vazut destui care fac asa ceva. Mai am o intrebare. La partea I, cand este vorba de volum sau arie la corpuri rotunde se pune si "pi-ul" sau numai rezultatul in numere, ca pe subiect este deja completat. Va rog frumos daca imi puteti raspunde voi cum faceti aici, pe forum, sau pe mailurile emanuela_anton@yahoo.com flaviusanton@hotmail.com . Va multumesc