Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Problema săptămânii » 14 noiembrie 2006, rezolvare postata
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
22 Nov 2006, 12:37

[Trimite mesaj privat]

14 noiembrie 2006, rezolvare postata    [Editează]  [Citează] 



---
Pitagora,
Pro-Didactician
Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
20 Nov 2006, 19:53

[Trimite mesaj privat]


Legenda care circula intre matematicienii romani atribuie ideea acestei probleme regretatului academician Grigore Moisil. In urma unei discutii mai aprinse in plenul Academiei Romane, fiind provocat cu eterna intrebare "La ce este buna (atata) matematica?", Moisil le-a propus colegilor academicieni problema de mai sus intr-o varianta in care locul manusilor chirurgicale este luat de prezervative. Cum natura educationala a www.pro-didactica.ro nu ne permite sa publicam varianta originala a lui Moisil am preferat aceasta "reformulare" care pastreaza intacta ideea ingenioasa.


---
Pitagora,
Pro-Didactician
petrebatranetu
Grup: moderator
Mesaje: 3161
22 Nov 2006, 10:22

[Trimite mesaj privat]


DA. Isi pune ambele perechi (una peste alta ).Opereaza un pacient.Isi scoate o pereche (aceasta se scoate pe dos).Opereaza pe al doilea si apoi isi pune prima pereche (care fiind pe dos este curata)si il opereaza pe al treilea. In acest fel toti sunt protejati.


---
Doamne ajuta...
Petre
Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
22 Nov 2006, 11:04

[Trimite mesaj privat]


Raspuns foarte bun! Felicitari!


---
Pitagora,
Pro-Didactician
petrebatranetu
Grup: moderator
Mesaje: 3161
22 Nov 2006, 12:37

[Trimite mesaj privat]


Multumesc! Voi colabora...Imi place ce faceti...Sa discutam si despre gimnaziu.Sunt probleme frumoase...


---
Doamne ajuta...
Petre
[1]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47504 membri, 58512 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ