Autor |
Mesaj |
|
BUNA, NU INTELEG LA ACEASTA VARIANTA SUBIECTUL 1 PUNCUTL B
Se cere inmultirea vectorilor ab si ac.
La raspunsuri vad ca ab=4i + 3 j
si ac=3i-4j
de unde acest termeni?
Multumesc.
---

|
|
[Citat] BUNA, NU INTELEG LA ACEASTA VARIANTA SUBIECTUL 1 PUNCUTL B
Se cere inmultirea vectorilor ab si ac.
La raspunsuri vad ca ab=4i + 3 j
si ac=3i-4j
de unde acest termeni?
Multumesc. |
In primul rand, nu ai specificat la care din variantele 48 te referi. Dupa sapaturi, am aflat ca este vorba de M1-2. Dar, odata ajunsi aici, nu suntem siguri ca intelegem intrebarea.
---
Euclid
|
|
DA DESPRE M1-2 E VORBA.
NU AM INTELES DE UNDE REIESE CA AB=ab=4i + 3 j
IAR AC LA FEL
PE CAND AB=5 , AC=5.
MULTUMESC.
---

|
|
[Citat] DA DESPRE M1-2 E VORBA.
NU AM INTELES DE UNDE REIESE CA AB=ab=4i + 3 j
IAR AC LA FEL
PE CAND AB=5 , AC=5.
MULTUMESC. |
Este vorba despre VECTORI, nu despre lungimea lor.
---
Euclid
|
|
[Citat] [Citat] DA DESPRE M1-2 E VORBA.
NU AM INTELES DE UNDE REIESE CA AB=ab=4i + 3 j
IAR AC LA FEL
PE CAND AB=5 , AC=5.
MULTUMESC. |
Este vorba despre VECTORI, nu despre lungimea lor. |
AM INTELES CA SUNT VECTORI .. DAR DIN AB=5.. DE UNDE REIESE CA AB=4I+3J SI NU 4I+10 J.
MULTUMESC
---

|
|
[Citat]
AM INTELES CA SUNT VECTORI .. DAR DIN AB=5.. DE UNDE REIESE CA AB=4I+3J SI NU 4I+10 J.
MULTUMESC |
Sa zicem ca avem doua puncte in plan A(x,y) respectiv B(z,t). Cum arata 'sageata' ce pleaca din A si tinteste in B? Ca sa ajungem din A in B adunam (z-x) la abscisa lui A, respectiv (t-y) la ordonata lui A. In limbaj vectorial,
---
Euclid
|