dupa care as trece la coordonate cilindrice ca si mai sus sau polare, anume la varianta lor care exprima cat mai simplu X² + Y² . Trebuie sa fac calculele singur poate...
De asemenea, este indicat sa vedem ce corpuri geometrice intersectam.
(Dupa care trebuie sa calculam volumul intersectiei.)
(Este greu sa urmez calculele intr-o directie pe care as evita-o...)
(Imi cer scuze, stiu cata munca este in spatele acestor lucruri.)
(O sa incerc sa dau verificarea cu Monte-Carlo... Revin in orice caz.)
--- df (gauss)
npatrat
Grup: membru
Mesaje: 1592
27 Jan 2016, 13:10
Am incercat initial sa foloses coordonate sferice, dar mi-a iesit ceva mai complicat.
In fine, poate are altcineva rabdarea sa se uite peste metoda mea. Multumesc oricum!
gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
28 Jan 2016, 00:22
Ajunge sa ne legam de cazul a = b = c = 1 .
Consideram altfel "dilatarea" spatiului X = x/a , Y = y/b , Z = z/c .
Macar tiparim mai usor, daca de fapt nu am facut nimic in directia solutiei.
--- df (gauss)
gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
28 Jan 2016, 00:25