Autor |
Mesaj |
|
de ce la var 92 de la m1-2 la sub II 1-b multimea a are 3 elemente???cum se face?am vazut pe edu si nu stiu cum se face
|
|
[Citat] de ce la var 92 de la m1-2 la sub II 1-b multimea a are 3 elemente???cum se face?am vazut pe edu si nu stiu cum se face |
Numarul tuturori submultimilor unei multimi de "n" elemente este data de formula 2^n. Din ecuatia 2^n=8 => n=3.
Daca multimea este {a,b,c} atunci cele 8 submultimi vor fi: {a}, {b}, {c}, {a,b}, {a,c}, {b,c}, {a,b,c} si multimea vida(!!!)
--- x
|
|
ms mult..am inteles..de acum o sa stiu
|
|
Inele:
Singurul element inversabil al inelului (N,+,*) este 1?
Singurele elemente inversabile ale inelului (Z,+,*) sunt 1 si -1 ?
Elementele inversabile ale inelului (Q,+,*) sunt toate, inafara de elementul 0 ?
Cred ca asa e , vreau sa ma conving doar !
Respect!
|
|
[Citat] Inele:
Singurul element inversabil al inelului (N,+,*) este 1?
Singurele elemente inversabile ale inelului (Z,+,*) sunt 1 si -1 ?
Elementele inversabile ale inelului (Q,+,*) sunt toate, inafara de elementul 0 ?
Cred ca asa e , vreau sa ma conving doar !
Respect!
|
Daca * reprezinta inmultirea obisnuita a numerelor reale, atunci raspunsul este DA la toate intrebarile.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
[Citat] [Citat] Inele:
Singurul element inversabil al inelului (N,+,*) este 1?
Singurele elemente inversabile ale inelului (Z,+,*) sunt 1 si -1 ?
Elementele inversabile ale inelului (Q,+,*) sunt toate, inafara de elementul 0 ?
Cred ca asa e , vreau sa ma conving doar !
Respect!
|
Daca * reprezinta inmultirea obisnuita a numerelor reale, atunci raspunsul este DA la toate intrebarile. |
Este vorba despre inmultirea obisnuita a numerelor, insa nu am stiut cum sa pun acel punct, de aia am folosit '*'. Multumesc!
|
|
stiu ca poate e un exercitiu simplut si are si rezolvare pe pro-didactica, dar nu-l prea inteleg (ce sa fac -> nu-mi plac vectorii )
inteleg perfect cum s-a rezolvat pe pro-didactica , ceea ce nu inteleg e de unde s-a ajuns la : (4i+3j)*(3i-4j). :-/(confused )
|
|
[Citat] stiu ca poate e un exercitiu simplut si are si rezolvare pe pro-didactica, dar nu-l prea inteleg (ce sa fac -> nu-mi plac vectorii )
inteleg perfect cum s-a rezolvat pe pro-didactica , ceea ce nu inteleg e de unde s-a ajuns la : (4i+3j)*(3i-4j). :-/(confused ) |
gata - mi-am dat seama cum
mai tineti minte ca la inceputul acestui topic v-am intrebat de varianta 004, I,a) si mi-ati spus ca o sa postati in curand rezolvarea ei; ei bine m-am uitat din nou peste ea si mi-am dat seama cum a-ti facut
coordonatele lui AB sunt (6-2,4-1)=(4,3)
iar cele ale vectorului AC sunt (5-2,-3-1)=(3,-4)
|
|
Stiu ca nu putem avea in acelasi timp si asimptota orizontala si asimptota oblica, insa: daca avem asimpota vericala inseamna ca nu putem avea asimptote orizontale sau oblice? Pe intervale marginite nu avem asimptote orizontale si nici oblice?
|
|
ajutor la varianta 17, II, 2), b)
|