Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Cereri de rezolvări de probleme » Numarare functii
[Subiect nou]   [Răspunde]
Autor Mesaj
enescu
Grup: moderator
Mesaje: 3403
15 Jan 2014, 20:54

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
chiar nu va puteti cobori deloc la nivelul meu?


Chiar acolo sunt. Dar trebuie s? m? ajuta?i pu?in.

Adic?
"f(1)=1,f(1)=2,f(1)=3,f(1)=4, zic si eu la nimereala",
ia num?ra?i, nu-i a?a c? sunt 4 posibilit??i de a defini f(1)? ?i nu 18 ?

Sunt la nivelul dv.? Sau mai coborâm pu?in?

fanta10
Grup: membru
Mesaje: 33
15 Jan 2014, 20:58

[Trimite mesaj privat]


Ok, am gresit. Sunt 4 posibilitati pentru f(1), 4 pentru f(2) si altele 4 pentru f(3). E bine acum?

enescu
Grup: moderator
Mesaje: 3403
15 Jan 2014, 21:00

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Ok, am gresit. Sunt 4 posibilitati pentru f(1), 4 pentru f(2) si altele 4 pentru f(3). E bine acum?


E bine, dar eu mi-am epuizat rezervele de "coborâre".

fanta10
Grup: membru
Mesaje: 33
15 Jan 2014, 21:06

[Trimite mesaj privat]


mda, e bine ca va plac glumele.dar sa stiti ca prin modul asta de lucru nu ajungem nicaieri.

enescu
Grup: moderator
Mesaje: 3403
15 Jan 2014, 21:13

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
prin modul asta de lucru nu ajungem nicaieri.


Mda, nu m-am gândit la asta...:D

maiya
Grup: membru
Mesaje: 419
15 Jan 2014, 21:16

[Trimite mesaj privat]


Buna seara dle profesor
Sunt Maiya .Intr-adevar ma intereseaza si pe mine problema.
Am urmarit explicatiile Dvs si uitati la ce concluzie am ajuns:
pentru (1,2,3,4) - (1,2,3,4) avem 4x4 = 16 posibilitati.
De fapt in stanga noi nu avem 4 posibilitati ci numai trei pentru ca una e blocata si anume f(1)
ar ramane deci (2,3,4)-(1,2,3,4) adica 3x4=12 posibilitati la care mai adaugam cea blocata adica f(1) deci in total avem 13 posibilitati.
Dle profesor va rog sa fiti ingaduitor cu mine daca am gresit sa nu ma certati prea tare ca ma intereseaza foarte mult rezolvarea problemei .
Ce trebuie sa fac/multumesc foarte mult scuze de deranj

fanta10
Grup: membru
Mesaje: 33
15 Jan 2014, 21:22

[Trimite mesaj privat]


de ce f(1) sa fie blocat?

ana fuia
Grup: membru
Mesaje: 1233
15 Jan 2014, 21:33

[Trimite mesaj privat]


[Citat]



_______________________________
* Not? de subsol: e din 1990, majoritatea celor activi pe acest site nu erau probabil n?scu?i atunci.


Sau da


---
Anamaria
maiya
Grup: membru
Mesaje: 419
15 Jan 2014, 21:34

[Trimite mesaj privat]


pai eu m-am gandit asa:
daca spunem ca f(1)=f(4) mai intai ca am confundat cu f(1)=4 situatie car am descris-o eu.
Daca f(1)=f(4) cred ca am avea 3x4=12 posibilitati pentru ca posibilitatile lui f(1) sunt identice cu ale lui f(4).
Dar numai dl.profesor Enescu poate sa ne spuna daca e bine sau cum trebuie sa facem.

gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
15 Jan 2014, 21:51

[Trimite mesaj privat]


Trebuie sa intru in discutie, deoarece asa nu se mai poate.
O sa marchez cu rosu lucrurile care sunt suparatoare.

[Citat]
Buna seara dle profesor

Prescurtarile de forma de mai sus nu sunt bine venite.
Nici aici, nici in viata de zi cu zi.

[Citat]
Sunt Maiya .Intr-adevar ma intereseaza si pe mine problema.

Dupa punct vine spatiu liber in astfel de cazuri:
Sunt Maiya. Intr-adevar ma intereseaza si pe mine problema.

Ca introducere merge, dar exista si introduceri mai reusite.

[Citat]
Am urmarit explicatiile Dvs si uitati la ce concluzie am ajuns:
pentru (1,2,3,4) - (1,2,3,4) avem 4x4 = 16 posibilitati.


[Citat]
De fapt in stanga

Care este stanga si care e dreapta (cui)? Daca cumva ne referim la "diferenta"
(1,2,3,4) - (1,2,3,4)
si consideram ca
(1,2,3,4)
este pe stanga inca nu inteleg ce facem.


[Citat]
noi nu avem 4 posibilitati ci numai trei pentru ca una e blocata si anume f(1)
ar ramane deci (2,3,4)-(1,2,3,4) adica 3x4=12 posibilitati la care mai adaugam cea blocata adica f(1) deci in total avem 13 posibilitati.


Partea cu 13 si blocajul... nu avem aici acel ton de rosu.
Ceasu' rau, pisica 13.

NU SE INTELEGE NIMIC.
Mai rau, pe pagina asta sunt oameni care vor sa inteleaga, va rog sa explicati cu cap si coada daca puteti, altfel nu mai intrati in vorba cu nenumarate lucruri greu de inteles. A fi confuz este in matematica foarte des mai rau decat a face o greseala (de calcul). Greseala poate fi reparata, dar din pasaje lungi fara cap si coada nu se poate face nimic.

Folositi va rog limbajul matematic.
Si eu mai scriu aluziv cate ceva, dar asta doar in cazul in care stiu cu cine vorbesc, la ce nivel vorbesc, ce cunostinte avem impreuna si ce probleme asemanatoare am mai rezolvat impreuna. Si apoi pot fi inca intrebat. In orice caz daca am o FUNCTIE de la MULTIMEA {2,3,4} la MULTIMEA {1,2,3,4} atunci pun parantezele care trebuie sa scriu o sageata, ceva de forma -> , daca chiar mi-e lene sau n-am timp.

Si daca sunt doar 12 posibilitati, care sunt ele, sa le vedem!

[Citat]

Dle profesor va rog sa fiti ingaduitor cu mine daca am gresit sa nu ma certati prea tare ca ma intereseaza foarte mult rezolvarea problemei .
Ce trebuie sa fac/multumesc foarte mult scuze de deranj


Eu inteleg foarte bine de ce ingaduinta are o limita.
Este vorba de o perseverare in a face lucrurile rau.
Limbajul nu e bun, prezentarea nu e buna, comunicarea nu e buna.
Si de la postare a postare "coboram mai mult" decat urcam.

Si ca sa incheiem discutia, iata cele cateva functii explicit:
Cod care le genereaza:


(20:44) gp > count = 0;
(20:44) gp > forvec( f = [ [1,4], [1,4], [1,4] ], count=count+1; print( "Functia # ", count, " este: 1 -> ", f[1], " si 2 -> ", f[2], " si 3 -> ", f[3], " si 4 -> ", f[1] ) )


* A se da un clic pe *
Rezultate


Functia # 1 este: 1 -> 1 si 2 -> 1 si 3 -> 1 si 4 -> 1
Functia # 2 este: 1 -> 1 si 2 -> 1 si 3 -> 2 si 4 -> 1
Functia # 3 este: 1 -> 1 si 2 -> 1 si 3 -> 3 si 4 -> 1
Functia # 4 este: 1 -> 1 si 2 -> 1 si 3 -> 4 si 4 -> 1
Functia # 5 este: 1 -> 1 si 2 -> 2 si 3 -> 1 si 4 -> 1
Functia # 6 este: 1 -> 1 si 2 -> 2 si 3 -> 2 si 4 -> 1
Functia # 7 este: 1 -> 1 si 2 -> 2 si 3 -> 3 si 4 -> 1
Functia # 8 este: 1 -> 1 si 2 -> 2 si 3 -> 4 si 4 -> 1
Functia # 9 este: 1 -> 1 si 2 -> 3 si 3 -> 1 si 4 -> 1
Functia # 10 este: 1 -> 1 si 2 -> 3 si 3 -> 2 si 4 -> 1
Functia # 11 este: 1 -> 1 si 2 -> 3 si 3 -> 3 si 4 -> 1
Functia # 12 este: 1 -> 1 si 2 -> 3 si 3 -> 4 si 4 -> 1
Functia # 13 este: 1 -> 1 si 2 -> 4 si 3 -> 1 si 4 -> 1
Functia # 14 este: 1 -> 1 si 2 -> 4 si 3 -> 2 si 4 -> 1
Functia # 15 este: 1 -> 1 si 2 -> 4 si 3 -> 3 si 4 -> 1
Functia # 16 este: 1 -> 1 si 2 -> 4 si 3 -> 4 si 4 -> 1

Functia # 17 este: 1 -> 2 si 2 -> 1 si 3 -> 1 si 4 -> 2
Functia # 18 este: 1 -> 2 si 2 -> 1 si 3 -> 2 si 4 -> 2
Functia # 19 este: 1 -> 2 si 2 -> 1 si 3 -> 3 si 4 -> 2
Functia # 20 este: 1 -> 2 si 2 -> 1 si 3 -> 4 si 4 -> 2
Functia # 21 este: 1 -> 2 si 2 -> 2 si 3 -> 1 si 4 -> 2
Functia # 22 este: 1 -> 2 si 2 -> 2 si 3 -> 2 si 4 -> 2
Functia # 23 este: 1 -> 2 si 2 -> 2 si 3 -> 3 si 4 -> 2
Functia # 24 este: 1 -> 2 si 2 -> 2 si 3 -> 4 si 4 -> 2
Functia # 25 este: 1 -> 2 si 2 -> 3 si 3 -> 1 si 4 -> 2
Functia # 26 este: 1 -> 2 si 2 -> 3 si 3 -> 2 si 4 -> 2
Functia # 27 este: 1 -> 2 si 2 -> 3 si 3 -> 3 si 4 -> 2
Functia # 28 este: 1 -> 2 si 2 -> 3 si 3 -> 4 si 4 -> 2
Functia # 29 este: 1 -> 2 si 2 -> 4 si 3 -> 1 si 4 -> 2
Functia # 30 este: 1 -> 2 si 2 -> 4 si 3 -> 2 si 4 -> 2
Functia # 31 este: 1 -> 2 si 2 -> 4 si 3 -> 3 si 4 -> 2
Functia # 32 este: 1 -> 2 si 2 -> 4 si 3 -> 4 si 4 -> 2

Functia # 33 este: 1 -> 3 si 2 -> 1 si 3 -> 1 si 4 -> 3
Functia # 34 este: 1 -> 3 si 2 -> 1 si 3 -> 2 si 4 -> 3
Functia # 35 este: 1 -> 3 si 2 -> 1 si 3 -> 3 si 4 -> 3
Functia # 36 este: 1 -> 3 si 2 -> 1 si 3 -> 4 si 4 -> 3
Functia # 37 este: 1 -> 3 si 2 -> 2 si 3 -> 1 si 4 -> 3
Functia # 38 este: 1 -> 3 si 2 -> 2 si 3 -> 2 si 4 -> 3
Functia # 39 este: 1 -> 3 si 2 -> 2 si 3 -> 3 si 4 -> 3
Functia # 40 este: 1 -> 3 si 2 -> 2 si 3 -> 4 si 4 -> 3
Functia # 41 este: 1 -> 3 si 2 -> 3 si 3 -> 1 si 4 -> 3
Functia # 42 este: 1 -> 3 si 2 -> 3 si 3 -> 2 si 4 -> 3
Functia # 43 este: 1 -> 3 si 2 -> 3 si 3 -> 3 si 4 -> 3
Functia # 44 este: 1 -> 3 si 2 -> 3 si 3 -> 4 si 4 -> 3
Functia # 45 este: 1 -> 3 si 2 -> 4 si 3 -> 1 si 4 -> 3
Functia # 46 este: 1 -> 3 si 2 -> 4 si 3 -> 2 si 4 -> 3
Functia # 47 este: 1 -> 3 si 2 -> 4 si 3 -> 3 si 4 -> 3
Functia # 48 este: 1 -> 3 si 2 -> 4 si 3 -> 4 si 4 -> 3

Functia # 49 este: 1 -> 4 si 2 -> 1 si 3 -> 1 si 4 -> 4
Functia # 50 este: 1 -> 4 si 2 -> 1 si 3 -> 2 si 4 -> 4
Functia # 51 este: 1 -> 4 si 2 -> 1 si 3 -> 3 si 4 -> 4
Functia # 52 este: 1 -> 4 si 2 -> 1 si 3 -> 4 si 4 -> 4
Functia # 53 este: 1 -> 4 si 2 -> 2 si 3 -> 1 si 4 -> 4
Functia # 54 este: 1 -> 4 si 2 -> 2 si 3 -> 2 si 4 -> 4
Functia # 55 este: 1 -> 4 si 2 -> 2 si 3 -> 3 si 4 -> 4
Functia # 56 este: 1 -> 4 si 2 -> 2 si 3 -> 4 si 4 -> 4
Functia # 57 este: 1 -> 4 si 2 -> 3 si 3 -> 1 si 4 -> 4
Functia # 58 este: 1 -> 4 si 2 -> 3 si 3 -> 2 si 4 -> 4
Functia # 59 este: 1 -> 4 si 2 -> 3 si 3 -> 3 si 4 -> 4
Functia # 60 este: 1 -> 4 si 2 -> 3 si 3 -> 4 si 4 -> 4
Functia # 61 este: 1 -> 4 si 2 -> 4 si 3 -> 1 si 4 -> 4
Functia # 62 este: 1 -> 4 si 2 -> 4 si 3 -> 2 si 4 -> 4
Functia # 63 este: 1 -> 4 si 2 -> 4 si 3 -> 3 si 4 -> 4
Functia # 64 este: 1 -> 4 si 2 -> 4 si 3 -> 4 si 4 -> 4


Ce sens au culorie?


---
df (gauss)


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47559 membri, 58582 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ