Domnule npatrat
Am citit raspunsul Dvs.care dovedeste o mare noblete pe langa o deosebita stiinta de ale matematicii.
Eu dee fapt nu stiu LATEX asta e!
Cand am vazut exercitiul nu m-am "prins"ca acolada este parte fractionara si am zis ca autorul(adica Dvs)ati inteles prin acele paranteze o cantitate care o separati.
Am fost totusi in dilema daca acele paranteze inseamna {parte fractionara}sau o anume cantitate.
Dl.profesor Enescu -care este un erudit in domeniu si care nu se compara sub nici o forma cu stiinta mea-putea pur si simplu sa imi dea o explicatie asa cum ati inteles Dvs sa mi-o dati si eram multumit.Putea sa zica : Ai grije ca acele paranteze inseamna parte fractionara si alte observatii in legatura cu valorile lui n sau n+1.
Dar-imi permit sa imi dau si eu o parere:una e sa stii f.bine un lucru si alta e sa stii cum sa il explici-adica trebuie sa stii cum sa te cobori la stiinta interlocutorului care nu este atat de sus si cu calm sa ii explici problema.
Aici trebuie sa fac o remarca neinsemnata:
Daca luam de ex.felul in care dl.profesor Gauss explica o problema-este cu totul diferit de cel al dlui prof.Enescu-dl.prof.Gauss stie sa se coboare la nivelul nostru si sa ne explice cu mult calm care este de fapt chestiunea.
Eu nu ma pot compara cu stiinta dlui prof.Enescu-dar aici trebuie sa intervina arta ca dlui sa se coboare si la nivelul nostru ca noi de asta apelam PRODIDACTICA ca nu ne pricepem.
Oricum va multumesc foarte mult ca mi-ati dat satisfactia de a ma intelege!
Moderator edit:
[Citat] adica am vrut sa spun ca un tot unitar poate fi privit fie ca un unitar fie ca doua parti luate separat si unite apoi intre ele. |