Bine ai venit guest

User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
npatrat
Grup: membru
28 May 2013, 03:38

[Trimite mesaj privat]

Ecuatie in Z    [Editează]  [Citează] 

gauss
Grup: Administrator
20 May 2013, 20:39

[Trimite mesaj privat]

Care este sursa problemei?
(Problema este inca una foarte dificila daca luam o valoare speciala pentru y, de exemplu -1, 0 sau 1, fiind nevoiti apoi sa gasim puncte intregi pe curba hipereliptica ramasa...)

---
df (gauss)
npatrat
20 May 2013, 21:05

[Trimite mesaj privat]

G.M.B. nr 3/2013 cls. IX-X.

enescu
Grup: moderator
21 May 2013, 23:21

[Trimite mesaj privat]

A?tepta?i cu r?bdare pân? pe 1 august. Sunt elevi care vor s? participe la concursul Gazetei Matematice f?r? s? tri?eze.

npatrat
21 May 2013, 23:25

[Trimite mesaj privat]

Din fericire s-a incheiat concursul Gazetei Matematice! Data de 1 august este doar pentru cei ce vor sa apara ca rezolvitori...lucru care nu aduce nici un beneficiu rezolvitorilor!

enescu
Grup: moderator
21 May 2013, 23:30

[Trimite mesaj privat]

[Citat]
Din fericire s-a incheiat concursul Gazetei Matematice! Data de 1 august este doar pentru cei ce vor sa apara ca rezolvitori...lucru care nu aduce nici un beneficiu rezolvitorilor!

La rezolvitori m? refeream. Beneficiul lor e altul: se gândesc la rezolvarea problemei, nu a?teapt? mur?-n gur? solu?ia.

npatrat
21 May 2013, 23:39

[Trimite mesaj privat]

In principiu, cei care trimit rezolvari la gazeta matematica(nu pt Concursul Gazetei Matematice) nu sunt interesati de matematica prea mult (probabil le dau profesorii cate un 10)! Aceasta se intampla acum ceva ani! Acum s-a cam auzit despre viitoriolimpici si Gazeta Matematica si cei care vor sa trimita la Gazeta (majoritatea) trimit pentru concursul gazetei matematice.