Bine ai venit guest

User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Cereri de rezolvări de probleme » Relatie mediane
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
npatrat
Grup: membru
23 May 2013, 03:14

[Trimite mesaj privat]

Relatie mediane    [Editează]  [Citează] 

enescu
Grup: moderator
21 May 2013, 23:20

[Trimite mesaj privat]

A?tepta?i cu r?bdare pân? pe 1 septembrie. Sunt elevi care vor s? participe la concursul Gazetei Matematice f?r? s? tri?eze.

npatrat
21 May 2013, 23:26

[Trimite mesaj privat]

Din fericire s-a incheiat concursul Gazetei Matematice! Data de 1 septembrie este doar pentru cei ce vor sa apara ca rezolvitori...lucru care nu aduce nici un beneficiu rezolvitorilor (doar bani pierduti pe materiale si la posta ) )!

enescu
Grup: moderator
21 May 2013, 23:28

[Trimite mesaj privat]

[Citat]
Din fericire s-a incheiat concursul Gazetei Matematice! Data de 1 septembrie este doar pentru cei ce vor sa apara ca rezolvitori...lucru care nu aduce nici un beneficiu rezolvitorilor (doar bani pierduti pe materiale si la posta ) )!

La rezolvitori m? refeream.

npatrat
21 May 2013, 23:33

[Trimite mesaj privat]

Pai problema este (cum am zis mai sus) ca nu au nici un beneficiu cei care trimit la gazeta matematica, adica nu e vre-un concurs sau ceva ca sa putem zice ca primeste cineva un premiu mai mare (sau macar o diploma mai valoroasa) ca cei care nu cunosc acest site!

gauss
Grup: Administrator
22 May 2013, 00:04

[Trimite mesaj privat]

Unii profesori mai dau nota zece cand cineva apare in lista...

---
df (gauss)
npatrat
22 May 2013, 00:26

[Trimite mesaj privat]

Mda, dar totusi ne putem "abtine" la problemele mai grele (adica pentu un 10 nu trebuie sa fac toate problemele propuse(nu ma refer a mine) ca nu scrie in lista rezolvitorilor ce probleme am trimis! ) !