Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Cereri de rezolvări de probleme » neinitiatul_serii
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
neinitiatul
Grup: membru
Mesaje: 263
22 Jan 2013, 21:36

[Trimite mesaj privat]

neinitiatul_serii    [Editează]  [Citează] 



---
Totul din pasiune pentru Matematica!!
neinitiatul
Grup: membru
Mesaje: 263
13 Jan 2013, 19:31

[Trimite mesaj privat]


Se cere natura si suma,m-am gindit sa amplific cu conjugata dar ajung la numitor cu o expresie mai complicata.


---
Totul din pasiune pentru Matematica!!
enescu
Grup: moderator
Mesaje: 3403
13 Jan 2013, 19:35

[Trimite mesaj privat]


Descompune?i în factori

neinitiatul
Grup: membru
Mesaje: 263
22 Jan 2013, 18:44

[Trimite mesaj privat]


Da,am descompus si tot nu ma scap de radical,sa amplific cu conjugata?
Are vreun sens?
Am incercat dar..


---
Totul din pasiune pentru Matematica!!
Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
22 Jan 2013, 18:56

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Da,am descompus si tot nu ma scap de radical,sa amplific cu conjugata?
Are vreun sens?
Am incercat dar..


De radical nu veti scapa, dar obtineti o suma telescopica.


---
Pitagora,
Pro-Didactician
CRISFORP2008
Grup: membru
Mesaje: 19
22 Jan 2013, 18:58

[Trimite mesaj privat]


Salve!


1. Mergi pe ideea domnului Profesor Enescu!


2. Separi in doua!


3. In cele din urma calculezi limita cand n->+00 din [1+ 1/sqr(2n+1)]=1=>
ca suma seriei este 1 si ca seria este convergenta!


Sa ai parte de succes!


---
ok
neinitiatul
Grup: membru
Mesaje: 263
22 Jan 2013, 19:05

[Trimite mesaj privat]


Se poate mai explicit?ce sa impart in doua?
Dau numitor fiecarui radical?Mai are rost sa calculez numitorul si sa ii aflu radacinile?la ce ma ajuta,pt ca oricum nu ma scap de radical?


---
Totul din pasiune pentru Matematica!!
gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
22 Jan 2013, 21:36

[Trimite mesaj privat]


Sa scurtam din chin, problema are de-a face doar cu o rescriere algebrica, trebuie vazuti cei doi pasi de rescriere algebrica si in acelasi timp inteles ca rezultatul este ceva ce se preteaza la o sumare telescopica... sau altfel sunt probleme insurmontabile...



Primul mesaj: Telul este sa dam de ceva telescopic, nu sa ne scapam de radical.

Al doilea mesaj: Invatarea si intelegerea trebuie sa inceapa cu lucrurile mici, de exemplu cu plasarea unui loc liber intre un semn de punctuatie si litera ce vine. Sau macar inceperea unei propozitii noi cu litera mare. Este un exercitiu util pentru degete, tot ce facem in timp ce facem ceva cu degetele se ancoreaza mai bine in creier, au descoperit oameni de stiinta candva, este motivul pentru care oamenii au ajuns asa de departe. (Lucru discutabil.)


---
df (gauss)
[1]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47559 membri, 58582 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ