Bine ai venit guest

User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Cereri de rezolvări de probleme » Problema metode numerice
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1] [2]  »   [Ultima pagină]
Autor Mesaj
sPdMM
Grup: membru
02 Jul 2012, 02:33

[Trimite mesaj privat]

Problema metode numerice    [Editează]  [Citează] 

Salut sunt student la UBB cluj, facultatea de matematica si informatica specializarea Ingineria Informatiei.
In aceeasi situatie ca si colegul meu, care a reusit sa treaca cu bine de examen datorita voua sunt si eu.... doar ca putin mai rau... eu sunt la a doua sansa si ultima .. nu am reusit sa fac prima problema , am primit alta si am 5 zile la dispozitie. Va spun cu sinceritate ca la aceasta materie nu am inteles absolut nimic si laboratoarele nu s-au prea facut !
Peroblema suna cam asa:

Va rog oricine ma poate ajuta cu ceva este binevenit .
Site-ul domnului profesor Trambitas Radu este :

link

Va multumesc!

P.S. Aici la pagina 42 am reusit sa gasesc ceva despre acea forma Newton :
link

Euclid
Grup: Administrator
29 Jun 2012, 17:57

[Trimite mesaj privat]

...

Nu suntem in business-ul rezolvarii temelor de casa de nici un fel.

Ne-am aruncat privirea peste acele materiale pe care le-ati avut la dispozitie. Par excelente! Folositi-le.

---
Euclid
sPdMM
29 Jun 2012, 18:42

[Trimite mesaj privat]

[Citat]
...

Ne-am aruncat privirea peste acele materiale pe care le-ati avut la dispozitie. Par excelente! Folositi-le.

1 Nu era o tema de casa.. este un examen!
2 Cuvantul cheie de acolo este PAR. Pentru unii mai putin experimentati in ale matematicii avansate asa ca mine sunt de-a dreptul scriere chirilica...
3 Sunt un student bursier, primul mai exact din gurpa, dar aceasta materie nu este punctul meu forte! Nu am cerut nimanui sa-mi rezolve problema, am rugat sa fiu ajutat. Este bun venit orice indiciu!