Autor |
Mesaj |
|
Scapari ale indicatiei oficiale:
Ia: Litera A nu are ce cauta in primul rezultat
II2c): Se face o alegere aleatorie asupra intervalului de monotonie care sa includa punctul de minim.
Potential sursa de probleme la corectura caci probabil elevii vor pune acel punct in oricare din intervale, sau nu-l vor pune deloc.
IVc: scapare minora; inegalitatile sunt valabile doar pentru n>2, nu orice n natural nenul cum scrie in indicatie. Nu afecteaza deloc ideea rezolvarii.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Scapari ale indicatiei oficiale:
I f: Rezultatul corect este
si nu
. Probabil greseala de tipar, o cifra lipsa.
II 1a: mai grav, caci nu poate fi greseala de tipar. Rezultatul corect este
si nu
IV c: indicatia in forma actuala nu are sens. Fiind binevoitori putem crede ca este o greseala de tipar si s-au uitat unul sau mai multe randuri.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Scapare a indicatiei oficiale:
IV g: Inegalitatea din dreapta nu rezulta deloc din (f) cum se afirma.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Indicatia oficiala la IIIa este EVIDENT.
Eu personal vad o indicatie ca o informatie care poate ajuta. De exemplu s-ar fi putut scrie "Prin calcul direct" la acest punct.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
II 2b: Rezultatul corect este
si nu
IV: Acest subiect ar fi trebuit modificat in intregime la 19 februarie. Ne tot facem ca uitam si apoi ne aducem aminte ca sa uitam iar formula cosinusului de unghi dublu (sau pe jumatate, dupa cum priviti).
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
M1-1 varianta 86 Subiectul II-2
O mica scapare: la pct e, in enunt e x^3 +13 (nu +3, ca in rezolvarea de aici). Deci rezultatul ok e 1/3*ln (14/13).
Multumesc!
|
|
[Citat] M1-1 varianta 86 Subiectul II-2
O mica scapare: la pct e, in enunt e x^3 +13 (nu +3, ca in rezolvarea de aici). Deci rezultatul ok e 1/3*ln (14/13).
Multumesc!
|
Intr-adevar! Am vaga senzatie ca am mai corectat aceasta greseala.
---
Euclid
|
|
Scapari pe edu.ro:
Id: Enuntul ar fi trebuit reformulat la 19 februarie din cauza notatiilor. Coordonatele punctelor pot fi intelese ca ale unor puncte in plan care au o doua coordonata numar cu o zecimala, sau ca puncte in spatiu cu toate coordonatele numere naturale.
II 2b : Rezultatul pe edu.ro este gresit. Rezultatul corect este
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Scapari pe edu.ro:
II 1d): Enuntul acestui exercitiu este extrem de confuz (ca la multe alte exercitii de probabilitati din variante). Ar fi trebuit reformulat de exemplu astfel: Alegem in mod aleator o cifra dintre primele 7 zecimale ale lui 1/7. Care este probabilitatea ca aceasta cifra sa fie 1?
IIIf: Greseala de tipar. Se aplica inegalitatea de la d) nu cea de la e).
IVc: Nu se indica nimic pentru cazul x=y care trebuie privit separat.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Scapari in indicatiile oficiale
II 1e: Relatiile lui Viete sunt scrise gresit si rezultatul corect este 1
II 2e: Rezultatul corect este
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|