Autor |
Mesaj |
|
IV (a) Enuntul este iar dat drept indicatie
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
IV (a) Rezultatul din indicatiile oficiale este gresit.
IV (f) Se da doar o indicatie a partii simple a problemei
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
III Partea de inceput a enuntului este neglijent redactata.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
II 1(e) : Nu este chiar atat de evident cum sustine indicatia.
III (g) : greseli (sa zicem de tipar)
IV (g) : nu se precizeaza in enunt daca avem limita unui sir sau a unei functi. Indicatia trateaza doar cazul in care
, desi nu se precizeaza nicaieri in enunt acest lucru.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Greseala de tipar, V47, subiectul II, 1, c.
Solutiile sunt
si
, nu
|
|
[Citat] Greseala de tipar, V47, subiectul II, 1, c.
Solutiile sunt
si
, nu
|
Multumim! Vom face corectura.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
inca una tot la V47, subiectul III, punctul (g)
in loc de
interesant, un tip de problema pe care nu l-am mai intalnit pana la examenu' asta. oare cati mai sunt in situatia mea?
|
|
II 2 (e) rezultatul din indicatiile oficiale este gresit. Corect este 1/5.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
La varianta 67, subiectul 4, punctul f, Pro-Didactica prezinta doua argumente, dintre care unul gresit si unul corect. Ei bine, argumentul gresit este dat ca varianta de rezolvare de catre Edu.
Pana la urma care e ideea?
|
|
[Citat] La varianta 67, subiectul 4, punctul f, Pro-Didactica prezinta doua argumente, dintre care unul gresit si unul corect. Ei bine, argumentul gresit este dat ca varianta de rezolvare de catre Edu.
Pana la urma care e ideea? |
Argumentul corect are subtitlul "argumentul corect". Argumentul gresit are subtitlul "argumentul gresit". Am crezut de cuviinta sa aratam explicit capcana in care se poate cade la acel subpunct (am mai facut acest lucru si la alte variante).
Repetam, rezolvarea corecta este cea initulata "argumentul corect".
Problemele de tipul respectiv NU sunt acoperite de materia de liceu. Ele se rezolva cu teorema functiilor implicite, care se studiaza la analiza matematica in spatii multidimensionale.
---
Euclid
|