Autor |
Mesaj |
|
Greseala in rezultatul oficial [3-3-2007]
Raspunsul corect:
Distanta dintre punctele
si
este
---
Euclid
|
|
[3-3-2007]
Greseala de tipar. Din fericire, apare intr-un rezultat intermediar. Derivata a doua din solutia oficiala este incorecta. Rezultatul corect se obtine "taind" primul factor "x":
---
Euclid
|
|
Buna seara, as dori si eu sa va intreb cum as putea sa fac rost de variantele 9,10,11 M1-2 de la voi cat mai explicite? V-as ramane recunascatoare. Multumesc.
--- Andra
|
|
[Citat] Buna seara, as dori si eu sa va intreb cum as putea sa fac rost de variantele 9,10,11 M1-2 de la voi cat mai explicite? V-as ramane recunascatoare. Multumesc. |
Peste ceva timp la vom publica in forma obisnuita in "Examene 07". Va rugam sa postati asemenea cereri/intrebari in "Cutia de sugestii" sau la ""Cereri de probleme".
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Greseala de tipar la ultima linie a indicatiilor oficiale. Trebuie
in loc de
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Raspunsul este scris ca o matrice cand de fapt ar trebui listate coordonatele a doua puncte din plan.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Ni se scrie ca folosind ... "rezulta concluzia", fara a se scrie care este acea concluzie. Enuntul ne cerea sa CALCULAM o expresie.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Indicatia oficiala este EVIDENT (si asa ceva mai apare in foarte multe variante). Ar fi trebuit sa scrie o indicatie cat de banala, sau chiar nimic, dar nu EVIDENT. Nu se poate pune in nici o lucrare scrisa un exercitiu la care sa se poata scrie ca solutie completa EVIDENT.
Personal sunt foarte curios sa stiu cum vor reactiona corectorii daca elevii vor scrie si ei EVIDENT ca rezolvare la un punct din lucrare.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
II 1 e) : probabilitatea este 4/5 si nu 1/5 cum ni se indica la edu.ro
IVc) : factorul
din produs ar trebui sa fie exponentul factorului precedent
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
Rezolvarea oficiala NU ESTE GRESITA, dar cu greu se putea gasi o solutie asa de lunga pentru un exercitiu atat de usor.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|