Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
Lee
Grup: membru
Mesaje: 53
19 Sep 2009, 16:10

[Trimite mesaj privat]

probleme    [Editează]  [Citează] 

1)sa se determine in fuctie de x apartinand nr reale intersectiile de intervale

A(-3,x+1) si B(x-2,5)

2) sa se arate ca urmatoarele multimi sunt marginite:

A={x+1/x+3 | x apartine (-infinit, -1)}

o idee ceva


---
A fost odata ca niciodata..
Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
17 Sep 2009, 23:01

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
1)sa se determine in fuctie de x apartinand nr reale intersectiile de intervale

A(-3,x+1) si B(x-2,5)

2) sa se arate ca urmatoarele multimi sunt marginite:

A={x+1/x+3 | x apartine (-infinit, -1)}

o idee ceva


1) x+1>x-2 pentru orice x. Nu va mai ramane decat sa studiati cazurile cand x-2>-3 si x+1>5, etc

2) Notam (x+1)(x+3)=t, rezolvam ecuatia pentru x si apoi punand conditia ca x<-1 aflam valorile pe care le poate lua t.


---
Pitagora,
Pro-Didactician
Lee
Grup: membru
Mesaje: 53
19 Sep 2009, 16:10

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
[Citat]
1)sa se determine in fuctie de x apartinand nr reale intersectiile de intervale

A(-3,x+1) si B(x-2,5)

2) sa se arate ca urmatoarele multimi sunt marginite:

A={x+1/x+3 | x apartine (-infinit, -1)}

o idee ceva


1) x+1>x-2 pentru orice x. Nu va mai ramane decat sa studiati cazurile cand x-2>-3 si x+1>5, etc

2) Notam (x+1)(x+3)=t, rezolvam ecuatia pentru x si apoi punand conditia ca x<-1 aflam valorile pe care le poate lua t.


1) pana la urma care este intersectia ? ca tot nu inteleg am studiat cele 2 cazuri x>-1 si x>4 intersectia lor este intersectia intervalelor A si B ?

2) dar daca am o multime sa studiez ca este nemarginita cum procedez ?
A={n^2+1 | n apartinand lui Z}


---
A fost odata ca niciodata..
[1]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47558 membri, 58582 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ