Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
SIMPLU
Grup: membru
Mesaje: 16
16 Mar 2009, 18:18

[Trimite mesaj privat]

logica    [Editează]  [Citează] 

Sunt 2 frezeri 1 are frezura aiurea iar al doilea buna la care frezer te duci
!@#$%^&*()


---
Just me
Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
11 Mar 2009, 17:29

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Bunicii au impartit recolta intre nepoti in felu; urmator:
Marius a luat o cincime din recolta!
Gabi o patrime din rest
Octavian o treime din noul rest
Luminita jumatate din ceea ce-a ramas
Iulian restul
A fost oare echitabila aceasta impartire sau nu?



VA ROG AJUTATIMA :=(!!!


P.S MULTUMESC DIN SUFLET


Daca Marius a luat o cincime, au ramas 4/5 celorlalti. Gabi a luat o patrime din acest rest, adica
. Marius si Gabi au luat astfel 2/5 din recolta. Raman 3/5 celorlalti. Continuati in acelasi mod si veti constata ca impartirea este echitabila.

Comentariu: Am prefera sa nu mai puneti asemenea titluri, ci unele legate de problema in sine.


---
Pitagora,
Pro-Didactician
SIMPLU
Grup: membru
Mesaje: 16
12 Mar 2009, 19:02

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Bunicii au impartit recolta intre nepoti in felu; urmator:
Marius a luat o cincime din recolta!
Gabi o patrime din rest
Octavian o treime din noul rest
Luminita jumatate din ceea ce-a ramas
Iulian restul
A fost oare echitabila aceasta impartire sau nu?



VA ROG AJUTATIMA :=(!!!




---
Just me
Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
12 Mar 2009, 20:18

[Trimite mesaj privat]


As aduaga si faptul ca "azi" din titlu nu e 11 martie ...


---
Euclid
SIMPLU
Grup: membru
Mesaje: 16
16 Mar 2009, 18:18

[Trimite mesaj privat]


mate[img][/img]
    • titlu
      [equation][/equation]


    • ---
      Just me
      [1]


      Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47558 membri, 58580 mesaje.
      © 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ