Autor |
Mesaj |
|
Subpunctele efg de la sub.III, resp ef de la sub. IV aduc 1p la nota finala de la mate. Cu atentie, un elev bunisor poate lua 9 la acest examen. Merita sa luptam pentru acest 1p (practic aduce un plus de 0,17 la media finala, adica un plus de 0,34 la admitere la facultate acolo unde bacul reprezinta 20% din nota finala)?
Evident este o provocare. Te simti minunat cand gasesti o solutie mai frumoasa decat a altora, te simti mizerabil cand nu ai efectiv idei. Sunt constienta ca aceste probleme ridica semne de intrebare multor profesori de matematica (si in cazul fericit in care acestia au solutia reusesc cu greu sa o comunice la un nivel acceptat de catre elev). Am facut aceste observatii vazand disperarea multora in fata neputintei lor de a rezolva aceste subpuncte.
Si mi-a mai venit un gand: ce ne facem daca lucrarea ne este corectata de unul dintre acei profesori care nu stiu sa rezolve aceste probleme la care ne zbatem cu atata constiinciozitate? Stiu ca la corectura nu vine si solutia completa...
Succes in continuare (inca nu ma dau batuta...)!
|
|
Acel punct nu este doar un punct in plus, este PUNCTUL !
Garantam ca merita sa te lupti pentru el.
---
Euclid
|
|
Personal, ma asteptam ca subiectele de bac sa fie absolut simple pt un elev bun. Adica, majoritatea subiectelor de la I si II aproape k nu necesita nici un efort intelectual din partea rezolvitorului, fiind exercitii sablon, plictisitoare. Insa la III si IV se skimba plansa.Unele subpuncte chiar implica un intens efort de gandire, ceea ce m-a cam nelinistit :D Dar banuiesc ca asa este mai corect, pt departajarea elevilor din top.
--- Anakin
|