| Autor | Mesaj | 
            
					  
					  |  | 
 | [Citat] Cum aflu coordonatele punctelor alese pe d1 si d2 la 5, ca eu nu-mi dau seama.
 | 
 
iei o valoare la intamplare. de ex pt dreapta d1, dk il luam p x=2 atunci 2-2y=0 rezulta  y=1. si deci pct P(2,1) apartine d1. duci perpendiculara din P pe d2 si calculezi cu formula cunoscuta (distanta de la un punct la o dreapta).
 ---
 gsntry,
 
 | 
					  
					  |  | 
 | [Citat] 
 | [Citat] Cum aflu coordonatele punctelor alese pe d1 si d2 la 5, ca eu nu-mi dau seama.
 | 
 
 
 iei o valoare la intamplare. de ex pt dreapta d1, dk il luam p x=2 atunci 2-2y=0 rezulta  y=1. si deci pct P(2,1) apartine d1. duci perpendiculara din P pe d2 si calculezi cu formula cunoscuta (distanta de la un punct la o dreapta).
 | 
 
Am rezolvat intre timp. Mersi oricum de ajutor.
 | 
					  
					  |  | 
 | [Citat] In variantele mele la problema 4 era 4n-5 x-((
 
 Si la problema 3 da, numitorul era 4, dar sunt prea obosita ca am facut numai mate azi si am tastat gresit
  ) 
 Cat despre problema IV, am refacut-o si mi-a dat ca (n-5)(n+1)mai mic sau egal cu 0 deci n apartine intervalului [-1,5] dar n>=0 si n e natural => n poate lua valori de la 0 la 5 ca sa se indeplineasca conditia pusa.
 dar acum trebuie sa mai verific pentru ce valori combinari de 4n+5 luate cate n^2 este mai mare ca 10 , nu ?
 Este buna corectarea?
 
 | 
 
La ex.3, daca pui conditiile de existenta, x > 1. Si ramane atunci doar o singura solutie, [9+sqrt(161)]/4 .
 | 
					  
					  |  | 
 la ex 2 si 3 se cere sa se rezolve ecuatia deci => 2 solutii nu un interval! 
 ---
 Medana
 
 | 
					  
					  |  | 
 cum se face exercitiul 4? am citit posturile anterioare...dar eu nu reusesc de nici un fel.... 
 | 
					  
					  |  | 
 | [Citat] Nu prea inteleg rezolvarea exercitiului 3.Daca avem o ecuatie,cum se face ca x apartine unui interval?
 | 
 
Exista o singura radacina x. Nu observasem cuvantul 'interval' in mesajul initial la care am facut comentarii.
 | [Citat] Eu m-am gandit asa:
 Am pus conditiile de existenta si anume:
 8x+9>0,de unde x apartine intervalului (-9/8, infinit)
 x^2 - 1>0, de unde x apartine (- infinit, -1) U (1, infinit)
 Facand intersectia intervalelor,rezulta ca x apartine (-9/8,-1) U (1, infinit)
 
 Rezolvam ecuatia:
 lg (8x+9+x)=lg(10+x^2-1)
 9x+9=9+x^2
 solutiile acestei ecuatii sunt x1=0 care nu apartine domeniului de existenta, respectiv x2= 9 care apartine domeniului.
 
 Am gresit?
 
 | 
 
Da! Folosesti o formula de genul  . Or asa ceva nu este adevarat!
 ---
 Pitagora,
 Pro-Didactician
 
 | 
					  
					  |  | 
 | [Citat] la ex 2 si 3 se cere sa se rezolve ecuatia deci => 2 solutii nu un interval!
 | 
 
De fapt exact o solutie! Cealalta nu satisface conditiile de existenta.
 ---
 Pitagora,
 Pro-Didactician
 
 | 
					  
					  |  | 
 | [Citat] 
 | [Citat] Cat despre problema IV, am refacut-o si mi-a dat ca (n-5)(n+1)mai mic sau egal cu 0 deci n apartine intervalului [-1,5] dar n>=0 si n e natural => n poate lua valori de la 0 la 5 ca sa se indeplineasca conditia pusa.
 dar acum trebuie sa mai verific pentru ce valori combinari de 4n+5 luate cate n^2 este mai mare ca 10 , nu ?
 
 Este buna corectarea?
 
 | 
 
 Da!
 | 
 
pentru verificarea mea si a tuturor...pana la urma...da n apartine 2,3,4?
 | 
					  
					  |  | 
 | [Citat] cum se face exercitiul 4? am citit posturile anterioare...dar eu nu reusesc de nici un fel....
 | 
 
e simplu...trebuie sa pui conditia de existenta a Combinarilor. In cazul asta: 4n+5>n^2....ajungi la o ecuatie de gradul 2...rezolvi si iti da n intre -1 si 5. 
Dar n>0 si n este natural. Dupa asta..inlocuiesti n pe rand cu fiecare valoare obtinuta si vezi daca se verifica inegalitatea (combinarile sa fie mai mari ca 10)
 | 
					  
					  |  | 
 cine a rezolvat ex 5 ?sa-mi explice si mie cum l-a facut Pls! 
 ---
 Allynna
 
 |