Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
cassio
Grup: membru
Mesaje: 4
22 Jun 2007, 18:36

[Trimite mesaj privat]

Corpuri 3d    [Editează]  [Citează] 

Se pot adauga corpuri 3d ?Sau probleme precum cele din AEL?

Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
20 Feb 2007, 17:11

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Se pot adauga corpuri 3d ?Sau probleme precum cele din AEL?

Un exemplu pe forum il fasesti la aici. Numeroase exemple la gasesti printre problemele de geometrie.


---
Euclid
Pitagora
Grup: Administrator
Mesaje: 4750
20 Feb 2007, 17:15

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Sau probleme precum cele din AEL?

Nu stim cum sunt problemele din AEL dar stim ca AEL este un sistem informatic vandut de Siveco Ministerului Educatiei. Ne puteti explica ce au aceste probleme asa interesant?


---
Pitagora,
Pro-Didactician
cassio
Grup: membru
Mesaje: 4
01 Mar 2007, 21:10

[Trimite mesaj privat]


Am reusit sa invat cate ceva despre 3d. Constructie si stabilirea interactiunii dintre utilizator si corpul respectiv. In primul rand pot spune ca se pot face corpuri mult mai complexe decat cele din java. Din moment ce m[ intrebati ce este asa grozav imi permit sa spun ca nu ati vazut un corp 3d din AEL in care interactiunea e realizata folosind Cult 3d. Aceste fisiere au extensia *.co un exemplu il puteti gasi la http://www.cassio.3x.ro/indexbuna.htm Pentru a putea vizualiza aceasta pagina trebuie sa instalati cult 3d player
http://www.cult3d.com/download/viewer/win_ie_success.asp si flash player 7

Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
01 Mar 2007, 21:31

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Am reusit sa invat cate ceva despre 3d. Constructie si stabilirea interactiunii dintre utilizator si corpul respectiv. In primul rand pot spune ca se pot face corpuri mult mai complexe decat cele din java. Din moment ce m[ intrebati ce este asa grozav imi permit sa spun ca nu ati vazut un corp 3d din AEL in care interactiunea e realizat[ folosind Cult 3d.

Depinde de aplicatie. Java este un limbaj de programare adevarat. In plus, functioneaza la fel sub orice sistem de operare. Iar pe noi ne intereseaza figurile geometrice, nu modelarea de obiecte 3D in general.

Pe deasupra, in momentul in care standardul SVG va prinde aripi, ne putem adapta cu doua-trei linii de cod.



---
Euclid
Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
01 Mar 2007, 21:46

[Trimite mesaj privat]


Linkul acela de instalare e pentru IE. Nu intelegem de ce atat lume presupune de la sine inteles ca folosim windows? NU folosim! Avem o masina windows numai si numai ca sa putem vedea ca paginile arata cat de cat OK si in explorer.

In ceea ce priveste plug-inul, acesta este motivul principal pentru care, zicem noi, java este mai potrivita. 99% din calculatoare vin cu o masina virtuala java preinstalata. NU trebuie facut nimic in plus.

Pentru o aplicatie 3D mai serioasa scrisa tot in Java vedeti
http://www.javaview.de


---
Euclid
Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
01 Mar 2007, 21:48

[Trimite mesaj privat]


Va rugam sa ne scuzati ca ne-am adresat mai sus la persoana intai.


---
Euclid
cassio
Grup: membru
Mesaje: 4
13 Mar 2007, 19:48

[Trimite mesaj privat]


Va multumesc pentru informatii. Din pagina aceea de java am invatat multe despre java. Nu stiam ca java poate face chiar asa multe. Numai bine

daviodan
Grup: membru
Mesaje: 303
24 Mar 2007, 21:04

[Trimite mesaj privat]


Am o intrebare pentru moderatorii forumului:utilizati pentru apleturile Java programul de la aceasta adresa http://www.z-u-l.de/doc_en/index.html?
Daca raspunsul este afirmativ ,dati-mi va rog un sfat pentru reprezentarea corpurilor 3d si integrarea lor intr-un html.
Multumesc anticipat pentru raspuns.

Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
24 Mar 2007, 22:08

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
Am o intrebare pentru moderatorii forumului:utilizati pentru apleturile Java programul de la aceasta adresa http://www.z-u-l.de/doc_en/index.html?
Daca raspunsul este afirmativ ,dati-mi va rog un sfat pentru reprezentarea corpurilor 3d si integrarea lor intr-un html.
Multumesc anticipat pentru raspuns.

Da, acela este front-end-ul, cel putin deocamdata. De fapt, applet-ul nostru este o modificare al acelui program. Nu suntem siguri ca-l vom pastra, deoarece are anumite lipsuri greu de inlocuit. In particular, nu are un mod tri-dimensional nativ. De aceea, totul, dar absolut totul trebuie emulat in cazul in care dorim sa reprezentam figuri tridimensionale. Acest lucru implica scrierea unei biblioteci de macro-uri, pentru ca fiecare punct din spatiu trebuie calculat in mod explicit. Deci, nu exista din pacate un raspuns simplu la intrebare. In ceea ce priveste integrarea pe web, alt punct slab consta in marimea applet-ului. Noi am redus-o de la 1.5M la 0.5M modificand sursele java, insa nu suntem multumiti.

Partea cea mai slaba al applet-ului o consituie viteza. Vom incerca sa-i imbunatatim acest aspect.

Daca doriti mai multe amanunte ingrozitoare, contactati-ne fie prin mesageria privata, fie prin email.


---
Euclid
ConstObreja
Grup: membru
Mesaje: 132
22 Jun 2007, 18:36

[Trimite mesaj privat]

Applet-uri in Geometrie    [Editează]  [Citează] 

[Citat]
[Citat]
Am o intrebare pentru moderatorii forumului:utilizati pentru apleturile Java programul de la aceasta adresa http://www.z-u-l.de/doc_en/index.html?
Daca raspunsul este afirmativ ,dati-mi va rog un sfat pentru reprezentarea corpurilor 3d si integrarea lor intr-un html.
Multumesc anticipat pentru raspuns.

Da, acela este front-end-ul, cel putin deocamdata. De fapt, applet-ul nostru este o modificare al acelui program. Nu suntem siguri ca-l vom pastra, deoarece are anumite lipsuri greu de inlocuit. In particular, nu are un mod tri-dimensional nativ. De aceea, totul, dar absolut totul trebuie emulat in cazul in care dorim sa reprezentam figuri tridimensionale. Acest lucru implica scrierea unei biblioteci de macro-uri, pentru ca fiecare punct din spatiu trebuie calculat in mod explicit. Deci, nu exista din pacate un raspuns simplu la intrebare. In ceea ce priveste integrarea pe web, alt punct slab consta in marimea applet-ului. Noi am redus-o de la 1.5M la 0.5M modificand sursele java, insa nu suntem multumiti.

Partea cea mai slaba al applet-ului o consituie viteza. Vom incerca sa-i imbunatatim acest aspect.

Daca doriti mai multe amanunte ingrozitoare, contactati-ne fie prin mesageria privata, fie prin email.

Am vazut prezentarea acestui applet si mi s-a parut gen 'Paint', adica nu mi-a placut! Eu folosesc 'The Geometry Applet' pe care-l puteti gasi (free) la http://aleph0.clarku.edu/~djoyce/java/Geometry/Geometry.html, cu toata documentatia (pe 3-4 pagini! Minunat, nu?) Constructia se face relativ simplu. Mai mult reprezentarile sunt tridimensionale. Dureaza putin pana va invatati sa construiti un cub, de ex., dar dupa ce vedeti ca se poate roti .... merge o bere (evident, fara alcool!). Pentru exemplificare, vedeti http://edu.adralex.ro/sc5roman/mate/GeomSpatiuApp/surse/dr_perpl3.htm.. Cu indicatiile din pagina,puteti vedea si alte exemple. Daca ajungeti in pagina de baza, cautati la ClasaVIII, 'PozitiiRelative'. Acolo mai am si alte applet-uri programabile. Chiar si ClasaVI. Am mai gasit un applet asemanator cu cel pe care l-am 'vizionat' la adresa indicata, dar, in plus in final da si codul HTML al paginii. I-am facut si o traducere (din germana, desi nu stiam aproape nici un cuvant, dar dictionarele electronice...!) in romana. Daca va intereseaza, as putea gasi o adresa de unde l-ati putea incarca. Pentru ca este tot 'prietenos', adica 'click-me', este ceva mai lent, dar ... scrie singur codul, ceea ce nu e ... de ici de colo!
Sa traim (si) bine!
Cu stima, prof. Constantin Obreja, Roman http://edu.adralex.ro/sc5roman/mate/baza/mathHome.html


---
Dorim sa fim, cand nu vor mai fi, prin cei ce vor fi
[1]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47495 membri, 58497 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ