Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

Forum » Bac 2008 MT1 » INTREBARI EXERCITII
[Subiect nou]   [Răspunde]
[1] [2]  »   [Ultima pagină]
Autor Mesaj
Mariusxzoner
Grup: membru
Mesaje: 41
02 Mar 2008, 21:33

[Trimite mesaj privat]

INTREBARI EXERCITII    [Editează]  [Citează] 

Deschid acest topic pt a adresa diferite intrebari in legatura cu unele subiecte/exercitii(ca sa nu mai apara 1000 de topicuri cu cate o intrebare legata de un anumit exercitiu). Sper ca se vor gasi persoane care sa ne ajute, nu neaparat sa ne rezolve exercitiile...dar acolo cu un sfat, o formula...cu ce trebuie sa incepem....
Incep eu:
Sa se determine probabilitatea ca , alegand un numar din multimea numerelor naturale de 3 cifre, acesta sa aiba cifre distincte.
Sa se determine probabilitatea ca, alegand un numar abc ( cu bara deasupra ) din multimea nr de 3 cifre, sa avem a>b.

:| combinari cumva? :|

enescu
Grup: moderator
Mesaje: 3403
02 Mar 2008, 17:44

[Trimite mesaj privat]


Un numÄ?r de trei cifre are forma
, unde
poate fi ales în 9 moduri, iar
în câte 10 moduri. Prin urmare, sunt 900 de astfel de numere. DacÄ? numÄ?rul are cifre distincte, atunci
poate fi ales în 9 moduri,
în 9 (trebuie sÄ? difere de
) iar
în 8 moduri. AÅ?adar probabilitatea este
.

La a doua întrebare rÄ?spunsul este
.

ipatec
Grup: membru
Mesaje: 5
02 Mar 2008, 18:24

[Trimite mesaj privat]


am si eu o intrebare... exercitiul 6 (MT1), varianta 4 subiectul I:
mi se dau 2 laturi si aria triunghiului...cum o aflu pe a 3-a?
cred ca trebuie sa ma folosesc de formula ariei facuta cu semiperimetrul...problema e ca nu o mai stiu?sau e alta metoda de rezolvare.

Mariusxzoner
Grup: membru
Mesaje: 41
02 Mar 2008, 18:46

[Trimite mesaj privat]


multumesc mult de tot, era chiar simplu

brebenela
Grup: membru
Mesaje: 87
02 Mar 2008, 19:10

[Trimite mesaj privat]


am si eu unele nelamuriri,la M1 la subiectul I varianta 8 PROBLEMA NR 5 CUM ARATAM CA PUNCTELE SUNT COLINIARE ,la sub I varianta 9 problema cu nr functiilor,mi se par cam multe..si la varianta 10 tot de la sub 1 cum rezolvam z la puterea a cincea egal cu z conjugat,astept raspuns,multumesc


---
brebenela
Adi bm
Grup: membru
Mesaje: 16
02 Mar 2008, 19:48

[Trimite mesaj privat]


cum ii ala triunghi nedegenerat??

mistahflavee
Grup: membru
Mesaje: 1
02 Mar 2008, 19:50

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
cum ii ala triunghi nedegenerat??

adik cu toate unghiurile >0 grade si cu toate lungimile de laturi >0


---
Somebody need to tell em that they cant do it like i can...
slash
Grup: membru
Mesaje: 5
02 Mar 2008, 19:51

[Trimite mesaj privat]


adik nu are nici un unghi d 0 sau 180 d grade

Adi bm
Grup: membru
Mesaje: 16
02 Mar 2008, 20:04

[Trimite mesaj privat]


ok..ms

enescu
Grup: moderator
Mesaje: 3403
02 Mar 2008, 20:09

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
am si eu o intrebare... exercitiul 6 (MT1), varianta 4 subiectul I:
mi se dau 2 laturi si aria triunghiului...cum o aflu pe a 3-a?
cred ca trebuie sa ma folosesc de formula ariei facuta cu semiperimetrul...problema e ca nu o mai stiu?sau e alta metoda de rezolvare.

Nu: aria se calculeazÄ? cu formula
.

enescu
Grup: moderator
Mesaje: 3403
02 Mar 2008, 20:19

[Trimite mesaj privat]


[Citat]
am si eu unele nelamuriri,la M1 la subiectul I varianta 8 PROBLEMA NR 5 CUM ARATAM CA PUNCTELE SUNT COLINIARE ,la sub I varianta 9 problema cu nr functiilor,mi se par cam multe..si la varianta 10 tot de la sub 1 cum rezolvam z la puterea a cincea egal cu z conjugat,astept raspuns,multumesc

Evident,
e mijlocul segmentului
, iar
este pe segmentul
astfel ca
Fie
intersecţia dintre
Å?i
. Din asemÄ?narea triunghiurilor AEF Å?i CFD avem
, deci
.

NumÄ?rul funcÅ£iilor este
.

ObÅ£inem mai întâi cÄ?
, deci z=0 sau
. �n ultimul caz, înmulţind cu z, obţinem ecuaţia
, ale cÄ?rei rÄ?dÄ?cini sunt rÄ?dÄ?cinile de ordinul 6 ale unitÄ?Å£ii.

[1] [2]  »   [Ultima pagină]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47486 membri, 58460 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ