Autor |
Mesaj |
|
Buna ziua. Am o nelamurire la subiectul 3a) de la Teza Unica la cls. a VIII-a pe sem. II. Problema suna asa:
O solutie a ecuatiei 4x-y=1 este perechea de nr reale (...;3). Solutia data in barem (si corecta) este (1;3), dar cativa elevi au dat raspunsul 1 sau x=1, intelegand din enunt ca trebuie dat raspunsul numai pt spatiul punctat. Unii profesori au acordat punctajul (de 4 pct), altii nu. Dupa parerea dvs. este corect ca un astfel de raspuns (1 sau x=1) sa fie punctat cu 4 pct ? Au sanse la contestatii sa primeasca cele 4 pct?
Multumesc anticipat,
fvanton
--- dsafafafdadada
|
|
[Citat] Buna ziua. Am o nelamurire la subiectul 3a) de la Teza Unica la cls. a VIII-a pe sem. II. Problema suna asa:
O solutie a ecuatiei 4x-y=1 este perechea de nr reale (...;3). Solutia data in barem (si corecta) este (1;3), dar cativa elevi au dat raspunsul 1 sau x=1, intelegand din enunt ca trebuie dat raspunsul numai pt spatiul punctat. Unii profesori au acordat punctajul (de 4 pct), altii nu. Dupa parerea dvs. este corect ca un astfel de raspuns (1 sau x=1) sa fie punctat cu 4 pct ? Au sanse la contestatii sa primeasca cele 4 pct?
Multumesc anticipat,
fvanton |
Ceea ce urmeaza este o parere personala. A completat elevul acele puncte de suspensie ? A completat ! Este corecta si completa solutia, asa cum se citeste ea pe foaia de hartie? Este ! Atunci nu vad cum se pot scade acele puncte (daca inteleg bine valoarea lui 'y' se da in enunt ca fiind egala cu 3).
---
Euclid
|
|
multumesc, si eu gandeam la fel, dar unii profesori se rezuma strict la solutia scrisa in barem.
--- dsafafafdadada
|
|
Dar elevii care au pierdut cele 4 puncte ce mai pot face? In cazul contestatiei stiu ca daca nu castiga 5 pct. ramane nota initiala.
--- dsafafafdadada
|
|
1)nu mai poate face nimic !
2)in mod normal,judecand cu capul,nu cu picioarele,daca a scris 1 trebuie punctat.
Modul de formulare a indus in eroare ...am avut si eu cazuri care au raspuns asa.
Depinde de corectori! Daca se cred mai catolici decat papa (si unii chiar se cred...din pacate...) atunci elevul nu pupa 4p...ca si cel care a gresit sau care n-a scris nimic....si la contestatie nu castiga nimic ...cu toate ca a stiut rezolvarea.
--- Doamne ajuta...
Petre
|
|
[Citat] 1)nu mai poate face nimic !
2)in mod normal,judecand cu capul,nu cu picioarele,daca a scris 1 trebuie punctat.
Modul de formulare a indus in eroare ...am avut si eu cazuri care au raspuns asa.
Depinde de corectori! Daca se cred mai catolici decat papa (si unii chiar se cred...din pacate...) atunci elevul nu pupa 4p...ca si cel care a gresit sau care n-a scris nimic....si la contestatie nu castiga nimic ...cu toate ca a stiut rezolvarea.
|
Ar trebui ca persoanele care raspund de organizarea tuturor acestor examene, teze etc din partea Ministerului sa dovedeasca mai mult profesionalism. Este revoltator (si din pacate nu este prima oara, la testarea nationala de anul trecut au existat exercitii similare) sa dai un exercitiu cu o formulare neclara din care fiecare intelege ce vrea. Ce rost mai are teza? Ar fi putut la fel de bine sa se traga notele la sorti.
--- Pitagora,
Pro-Didactician
|
|
[Citat]
Ar trebui ca persoanele care raspund de organizarea tuturor acestor examene, teze etc din partea Ministerului sa dovedeasca mai mult profesionalism. Este revoltator (si din pacate nu este prima oara, la testarea nationala de anul trecut au existat exercitii similare) sa dai un exercitiu cu o formulare neclara din care fiecare intelege ce vrea. Ce rost mai are teza? Ar fi putut la fel de bine sa se traga notele la sorti. |
Va faceti probleme pentru lucruri mult prea marunte! Exista alte probleme grave: S-au copiat rezolvarile "pe rupte" . Copii de nota 4 au luat note de 9 si 10! Ce conteaza 4 zecimi la nota, cand de fapt se adauga mai mult de patru puncte la nota reala? Sunt sute de astfel de cazuri, si nu se face nimic! Se musamalizeaza incontinuu, se fac raportari false despre cat de bine a decurs sustinerea tezei, cand de fapt este o frauda ce nu poate fi masurata, caci nu exista o unitate de masura suficient de mare!
--- C. Telteu )
|
|
[Citat]
Va faceti probleme pentru lucruri mult prea marunte! Exista alte probleme grave: S-au copiat rezolvarile "pe rupte" . Copii de nota 4 au luat note de 9 si 10! Ce conteaza 4 zecimi la nota, cand de fapt se adauga mai mult de patru puncte la nota reala? Sunt sute de astfel de cazuri, si nu se face nimic! Se musamalizeaza incontinuu, se fac raportari false despre cat de bine a decurs sustinerea tezei, cand de fapt este o frauda ce nu poate fi masurata, caci nu exista o unitate de masura suficient de mare! |
Oare de imi suna cunoscut?!?
--- C.Telteu
|
|
La subiectul II - geometrie
Trebuiau scazute puncte pt ca nu a fost facut desenul, cu toate ca rezolvarea a fost corecta?
Parerea mea este ca o rezolvare completa implica si un desen adecvat.
Alte pareri?
Multumesc.
--- Sa aveti mintea limpede,
radu
|