Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
Kix
Grup: membru
Mesaje: 213
29 Apr 2007, 20:52

[Trimite mesaj privat]

M1-2    [Editează]  [Citează] 

Intrucat am fost printre cei care am insistat sa apare aceasta pagina pe situl Pro-didactica, indraznesc sa incep cu ceva, ce poate veni in ajutorul absolventilor. Exista o metodica a recapitularii!
In continuare ma refer numai la M1-2 si numai la subiectul III (adica de algebra)
68 de variante se refera la operatii cu matirce. Nu am sa le insir pe toate, dar este bine de stiut ca exista o anumta categorie de probleme mai dificile, mai neobisnuite in randul acetor probleme. Si anume matricele cu elementele "foarte legate". Comparati in acest sens variantele: 1,17,45,49,62,65,90,97,22,28,43,73,95. Veti vedea ca toate aceste variante contin matrici cu elemente naturale sau intregi. Unele subpuncte se rezolva cu unele explicatii neobisnuite, nu ajunge sa folosesti numai semnele matematice si evential cateva sageti pentru a marca implicatiile logice.
Exista trei variante cu Tr(A) (urma matrucei):19,42,52
Doua variante cu ecuatia lui Ceyley-Hamilton:11,18
12 variante este legata de teoria grupurilor:10,23,32,39,47,55,58,61,74,79,85,89. In aceasta categorie varianta 85 ocupa un loc special. As sfatui absolventilor sa mai citeasca rezolvarea aceste variante in ajunul examenului de mate!!!
Exista 10 variante cu polinoame :12,13,21,29,36,66,67,68,77,96.
Exista doua variante "gemene"cu numere complexe particulare :16,98
O singura varianta se ocupa de compunerea functiilor:50,
si o singura varianta cu cu inegalitati inrudite:25
Deocamdata atat despre sistematizarea la algebra.
Bine inteles ca lucrurile se pot inbunatati.
Daca exista interes, revin si cu subiectul IV


---
x
Euclid
Grup: Administrator
Mesaje: 2659
29 Apr 2007, 19:57

[Trimite mesaj privat]


Foarte interesant articol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noi am terminat cam de multisor problemele de la M1-1 (trebuie insa sa le corectam inainte de a le publica) si tocmai ne pregateam sa facem o astfel de analiza:
  • Ce tip de probleme apar (de exemplu: sa se calculeze distanta dintre doua puncte)
  • Ce cunostinte necesita. Ce tip de greseli trebuie evitate. Care sunt cuvintele magice care trebuie scrise pentru a obtine maximum depuncte.
  • Daca exista, cumva, o oarecare repetitie.
  • Care sunt greselile din indicatiile oficiale



---
Euclid
Kix
Grup: membru
Mesaje: 213
29 Apr 2007, 20:52

[Trimite mesaj privat]


[Citat]

  • Ce tip de probleme apar (de exemplu: sa se calculeze distanta dintre doua puncte)
  • Ce cunostinte necesita. Ce tip de greseli trebuie evitate. Care sunt cuvintele magice care trebuie scrise pentru a obtine maximum depuncte.
  • Daca exista, cumva, o oarecare repetitie.
  • Care sunt greselile din indicatiile oficiale


1)Sistematizarea subiectelor I si IIeste foarte dificila si cam inutile. Numarul repetitiilor este de ordinul zecilor. Fara exceptie trei puncte coliniare sunt notate cu M,N si L (habar n-am dece?)Majoritatea triunghiurilor ABC sunt dreptunghiec stc...
2) Nu exista cuvinte cheie. Nu exista profesori paranoici. Nu exista profesori sadici. Eu de peste 30 de ani constat numai bunavointa din partea corectorilor.
Nu exista depunctare din cauza faptului ca lipseste un pas dintr-un rationament: se presupune ca pe ciorna a existat dar nu s-a transcris.
Exista numai trei variante de rezolvari: corecte, gresite si "multimea vida"
3) Da si nu....
4)La depistarea greselilor din Edu.ro sunteti la inaltime..


---
x
[1]


Legendă:  Access general  Conţine mesaje necitite  47500 membri, 58497 mesaje.
© 2007, 2008, 2009, 2010 Pro-Didactica.ρ