Bine ai venit guest
 
User:
Pass:

[Creare cont]
[Am uitat parola]
iBac = materialul ULTRACOMPLET de pregătire pentru bac la mate. Dacă vrei poţi.
Forum pro-didactica.ro  [Căutare în forum]

[Subiect nou]   [Răspunde]
[1]
Autor Mesaj
gigelmarga
Grup: membru
Mesaje: 1064
03 Nov 2014, 09:24

[Trimite mesaj privat]


Am observat chestia asta de un timp: sunt utilizatori care intreaba chestiuni la niveluri frapant de diferite. De la derivate, la probleme legate de cifre ca la clasa a 5-a...

Nu sunt profesori, caci intrebarile sunt prea tampite, deci...?

Explicatia pe care eu o vad logica este ca e vorba de niste studenti care au gasit o modalitate eleganta de a face bani. Prin meditatii, sau, cum cred ca se intampla, prin metoda "trimit maine solutia pe mail".

Nu e greu. E suficient sa pari respectuos si interesat, saitul e prietenos.
"Ce bine ati explicat!", impreuna cu "sunt revoltat ca nu sunteti si dv,. autorul cartii nenorocite din care ma intreba elevii..". Lumea te crede si te ajuta.

Si, in definitiv, de ce nu?
Daca ceilalti sunt prosti/prea cumsecade/naivi, de ce sa nu profit eu de asta?


Si de ce sa nu ne amuzam? Asta explica repostarea aici.

gauss
Grup: Administrator
Mesaje: 6933
02 Nov 2014, 01:07

[Trimite mesaj privat]


Totul este prea aluziv, se poate intelege de bine si/sau de rau in acelasi timp.
In orice caz, amuzament nu este.

In ultimii ani au renuntat unul cate unul din oamenii care scriau mai mult pe site sa tot scrie. Motivul pentru care ruleaza acest site nu este unul pecuniar.

De multe ori nu am inteles de ce se retrag oamenii, de cateva ori am inteles. Era cumva situatia cam asa de incalcita si de-i vine omului sa isi ia campiile ca si in contextul de pe [regula dreptunghiului] mai acum cateva secunde:

http://www.pro-didactica.ro/forum/index.php?forumID=8&ID=52046&start=-1